Item(s): 0 | Totaal: €0,00
Bekijk inhoud | Afrekenen

Informatie voor of bij aflevering

BEDRIJFSGEGEVENS KOTER & CO

Koter & Co VOF
Scheldestraat 55-57
1078 GG Amsterdam
Tel.: 020 - 6754504
www.koterenco.nl
KvK: 34128759
BTWnr:808581946B01

BIC/IBAN KOTER & CO

BIC: ABNANL2A
IBAN: NL16ABNA0563039779

email: info@koterenco.nl

Openingstijden winkel:
maandag 11.00 - 18.00
dinsdag 10.00 - 18.00
woensdag 10.00 - 18.00
donderdag 10.00 - 18.00
vrijdag 10.00 - 18.00
zaterdag 10.00 - 17.00
 

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING BIJ KOTERENCO.NL


Klik op een categorie in de blauwe balk bovenaan.
Klik op een subcategorie in de linkerbalk.
Klik op artikel.
Kies maat, kleur en aantal.
Klik op de rode knop rechts: bestellen.
Kies verzendmethode.
Klik op rode knop rechts:naar de kassa.
Vul je gegevens in als je een nieuwe klant bent of log in als je een bestaande klant bent.
Scroll naar beneden: klik op gegevens opslaan op de rode knop.
Kijk goed je bestelling na op eventuele fouten.
Heb je een kortingsbon, vul dan de code in.
Geef een vinkje bij de algemene voorwaarden.
Druk op de groene knop:verzenden.

LEVERING-VERZENDKOSTEN

BETALEN

Betaling

  • snel, betrouwbaar en veilig
  • via multisafepay of paypal 
  • ideal, visa, mastercard, Vpay
  • ophalen in winkel mogelijk
  • in winkel betalen
  • bevestiging per mail
  • track and trace a 6,95 euro in Nederland
  • track and trace vanaf 13,00 euro buitenland
  • recht van retourneren

MEEST GESTELDE VRAGEN

  • Wat is de levertijd.? Wij proberen altijd binnen 24 uur na bestelling uw pakket te versturen.
  • Kan ik het artikel terugsturen? Ja dat kan , stuur ons een mail dat er een artikel retour komt. Zorg ervoor dat het artikel in de oorspronkelijke staat is en dat de label met de prijs er aan zit. 
  • Kan ik mijn adres gegevens wijzigen? Ja dat kan, u kunt als u bij bestellen/betalen(3) bent aan gekomen onderin uw adresgegevens wijzigen.
  • Worden mijn gegevens voor andere doeleinden gebruikt? Nee absoluut niet, uw gegevens worden alleen gebruikt voor de webshop/nieuwsbrief en nergens anders voor.
  • kan ik mijn bestelling wijzigen? Ja dat kan, bel of stuur ons een mail naar info@koterenco.nl en bespreek met een van onze medewerkers wat er veranderd moet worden, samen komen we er altijd uit!
  • wat is de status van mijn bestelling? Als u besteld heeft krijgt u een track & trace code , hiermee kunt altijd zien waar uw bestelling zich bevindt.
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.

RETOURNEREN

Retourneren
  • Artikelen kunnen binnen 14 dagen na de besteldatum retour gezonden worden.
  • Stel Koter & Co hiervan per mail op de hoogte onder vermelding van je ordernummer en je bank- of girorekening.
  • Artikelen worden retour genomen als ze worden verzonden in de oorspronkelijke staat en in de originele verpakking waarin ze verstuurd zijn, of in een andere deugdelijke verpakking.
  • Artikelen moeten voorzien zijn van prijskaartjes.
  • Artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn.
  • Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet aangenomen of gecrediteerd.
  • Kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.
  • Indien u het artikel met de reguliere post verstuurd, is de track en trace niet van toepassing.
  • Mocht uw retourzending dan zoekraken bij de post is dit voor uw eigen verantwoording en kan Koter & Co niet overgaan tot uitbetaling van uw retourzending.
  • Wij raden u daarom aan de retourzending met het track en trace systeem terug te zenden.

GARANTIE

Heb ik garantie op mijn bestelling bij Koterenco?

Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Wanneer je een artikel onvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doe wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem contact met ons op met info@koterenco.nl of via telefoonnummer 020-6754504 en wij helpen je direct verder met een passende oplossing.