Item(s): 0 | Totaal: €0,00
Bekijk inhoud | Afrekenen

Klachten

Klachten

Mocht u een klacht hebben over een van onze producten of handelingen dan kunt u telefonisch contact opnemen met Koter & Co. 020-6754504 en wij zullen ten alle tijden proberen de problemen op te lossen.
U kunt ook een mail schrijven naar info@koterenco.nl en wij zullen binnen drie werkdagen contact met u opnemen. Laat in dit geval altijd uw telefoonnummmer achter in uw mail. U krijgt van ons altijd een schriftelijke bevestiging van uw klacht in de vorm van een email binnen drie werkdagen.

 "Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).'' 

 "Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')'